Bootloader Unlocked Mi Account Remove #Credit > Ko Htoo Phone ကို Fastboot အေနအထားနဲ႔ခ်ိန္ေပးရုံပါပဲ Key ေလးေတြတဆင့္ျခင္းႏွိပ္သြားပါ bootloader unlocked ျဖစ္တဲ့ဖုန္းမ်ား Mi Account Remove တဲ့ Bat ဖိုင္ပါ Firmware ျပန္တင္စရာမလိုပဲ Mi Account Remove လုပ္ေပးႏိုင္ပါတယ္ Unlocked Devices ေတြကေတာ့ Redmi 1/S, Redmi 2/A, Redmi Note 4G (ALL) , Mi 3 , Mi4 , Mi Note တို႔အျပင္ Unlockလုပ္ထားေသာ Devices မ်ား အားလံုးသံုးလို႔ရပါတယ္ (MTK Devices မ်ားမရပါ) aries = Xiaomi Mi 2/2S armani = Redmi 1S cancro = Xiaomi Mi 3 / Xiaomi Mi 4 CDMA/WCDMA/LTE dior = Redmi Note 4G ferrari = Xiaomi Mi 4i gucci = Redmi Note Prime (4G Dual-SIM) mione_plus = Xiaomi Mi 1/1S pisces = Mi3 TD virgo = Xiaomi Mi Note wt88047 = Redmi 2 wt88047_pro = Xiaomi Mi 2A မ်ားရပါတယ္။

App Download Link
File Size > 831.37 KB
⬇⬇⬇
http://adf.ly/1f5ryY
refer & Password – thantoeaung

No comments:

Powered by Blogger.