ေရႊေရာင္လႊမ္းတဲ့ ေရႊေန႔ရက္တိုင္းအတြက္ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ေျပာဆိုသင့္တဲ့ ေရႊစကားႀကီး (၁ဝ)ခြန္း

၁။ ကၽြန္မသည္ ကၽြန္မအလိုခ်င္ဆံုးေသာအရာမ်ားကို ပိုင္ဆိုင္ႏိုင္ရန္အတြက္ ယေန႔တစ္ေန႔လံုး အားသြန္ခြန္စိုက္ ၾကိဳးစားပါမည္။

၂။ ကၽြန္မသည္ ယေန႔မွာ ၿပီးျပတ္ေအာင္လုပ္ႏိုင္ေသာ အလုပ္ကိစၥမ်ားကို မနက္ျဖန္သို႔မေရႊ႕ဘဲ ယေန႔အၿပီးလုပ္ပါမည္။

၃။ ကၽြန္မသည္ ယေန႔ထက္သာေသာ မနက္ျဖန္တိုင္းကို ဖန္တီးယူႏိုင္ရန္ အာရံုစိုက္ၿပီး ႀကိဳးစားပါမည္။

၄။ ယေန႔တစ္ေန႕လံုး ကၽြန္မရဲ႕စိတ္ႏွလံုးကို အမွန္တရားနဲ႔ ဂုဏ္ယူဝင့္ၾကြားစြာ လႊမ္းၿခံဳထားပါမည္။  ဤေဆာင္းပါးကို ဂႏၳဝင္မဂၢဇင္းမွ ေရးသားတင္ဆက္သည္။

၅။ ယေန႔တစ္ေန႔လံုး ကၽြန္မမ်က္ႏွာေပၚမွာ အၿပံဳးပန္းတစ္ပြင့္ကို ပန္ဆင္ထားပါမည္။

၆။ ယေန႔တစ္ေန႔လံုးကို အေကာင္းဆံုးေန႔ရက္တစ္ရက္ျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳးစားပါမည္။

၇။ ယခင္ေန႔က ႀကံဳခဲ့ရေသာ စိတ္ဖိစီးမႈမ်ားကို ယေန႔ထိ သယ္ေဆာင္မလာဘဲ ႀကိဳးစားေမ့ပစ္ပါမည္။

၈။ ကၽြန္မခ်စ္ေသာ အလုပ္တစ္ခုခုကိုလုပ္ေဆာင္ႏိုင္ေစရန္ ယေန႔ရဲ႕အခ်ိန္ထဲကေန လံုေလာက္တဲ့အခ်ိန္တစ္ခု သီးသန္႔ယူပါမည္။

၉။ ကၽြန္မကို ခ်စ္ခင္ၿပီး တန္ဖိုးထားၾကတဲ့သူေတြအေပၚမွာ ယေန႔တစ္ေန႔လံုး ကၽြန္မေကာင္းမြန္ၾကင္နာစြာဆက္ဆံပါမည္။

၁ဝ။ "ကၽြန္မရဲ႕ လက္ရွိဘဝကို ပိုမိုေကာင္းမြန္တဲ့ဘဝတစ္ခုအျဖစ္ ေျပာင္းလဲႏိုင္ရန္အတြက္ ဘယ္ေတာ့မွ ေနာက္မက်ေသးဘူး" လို႔ မွတ္ယူထားပါမည္။

ဘဝအတြက္ ခြန္အားျဖစ္ေစတဲ့ ေရႊစကားေလးေတြကို SHARE ၿပီး သင့္ဘဝကို အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ ၾကိဳးစားလိုက္ပါ။

GandaWin Magazine

No comments:

Powered by Blogger.